יום ראשון, 10 ביולי 2011

הכל זה מדיה

במלחמה התמידית בין ניו מדיה למדיה מסורתית נפל דבר.
למרות שלא לפני הרבה זמן - במונחים של שנה בכל מפגש של אנשי פרסום הסוגיה הזו היתה הנושא המרכזי, נראה על פניו שלאחר פסטיבל קאן  2011 הרעיון שכל דבר בין הלקוח-צרכן לבין המותג- הוא מדיה.
והפקת סרטים בלבד אינה חזות הכל. שלוב הטכנולוגיה בקמפיין נקבל משמעויות חדשות.
הדוגמה הבולטת ביותר לעניין היתה מסע הפרסום לספרו החדש של הראפר האמריקאי jay-z.
ההשקה לוותה בשיתוף מנוע החיפוש של מיקרוסופט - בינג וזכתה בקטגוריתת הOutdoor.
הפרסום כלל הדפסת עמודים מהספר ברחובות אבל לא רק באמצעי הפרסום הרגילים של שלטי חוצות אלא במיקומים לא שיגרתיים שככללו תחנות מחייו של jay-z, כגון בתחתית בריכה במלון בו התגורר, על מכונית מול בית מגוריו בשכונתו, או על עטיפת המבורגר בו נהג לאכול.

כדי להגיע לכל המקומות בהם פורסמו הדפים המיוחדים - נאלצו המשתמשים להשתמש בתוכנה מיוחדת שפותחה עבורם בBING מיקרוסופט.
השימוש בBING איפשר לגולשים ליצור מהעמודים שמצאו ספר וירטואלי שכשהם סיימו אותו- ניתן היה לקרוא אותו לפני צאתו לחנויות.

אין ספק שקמפיין פרסמי זה זכה ובצדק לגראנד פרי בקטגוריית הOutdoor.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה