יום שני, 25 ביולי 2011

שיווק=רעיונות +טכנולוגיה

השיווק כפי שנראה אותו בשנים הבאות ישתנה.
בעבר רעיונות היו מרכיב חשוב בשיווק והעברת מסרים מסחריים.
הטכנולוגיה להעברת המסרים היתה פרסום בערוצים ברורים כגון: שלטי חוצות, סרטי תדמית, מודעות בעיתונים וכדו'. 
לאט לאט נראה כי הטכנולוגיה מתחילה לקחת חלק מרכזי בהעברת המסרים הללו.
מצד שני שום טכנולוגיה ללא רעיון טוב לא תצליח להעביר את המסר- אם הוא אינו מספיק טוב.
ולכן שם המשחק הוא רעיון מבריק בשילוב טכנולוגיה מתקדמת.
את הפייסבוק ניתן לתאר כמפלטם של הצרכנים שלא רוצים לראות יותר את המשווקים האגרסיביים.
מצד שני כניסתם של המפרסמים הללו גם למרחב הפיסבוקי גורמת לזיהומו של פייסבוק בשל אותה סיבה- מעניין מה יעשה ציבור הצרכנים הישראלי בעקבות מחאת הקוטג' בעניין.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    הרבה חברות הבינו כי פרסום באינטרנט היום הוא דבר מאוד חשוב ומגיע לקהל לקוחות אשר פרסום רגיל בעיתונות לא בהכרח יגיע אליו.
    בחברה בה אני עובד היום אני אחראי על שיווק ופרסום, לכן שיצאנו לפני כחודשיים עם מוצר חדש לצעירים התלבטתי איך לפנות לקהל הלקוחות. לאחר חיפוש ארוך באינטרנט הלכתי לכיוון של יצירת סרט מוצר והפצה דרך הרשתות החברתיות.
    מהו סרט מוצר? סרט מוצר הוא סרטון קצר אשר נועד לתעד את המוצר ולהציג את האיכויות שלו ואת היתרונות שלו על פני מוצרים מתחרים לקהל הלקוחות. בגלל שקהל הלקוחות הוא קהל צעיר נראה לי שפרסום באינטרנט יכול לפנות לקהל רחב יותר מאשר סרטון שיפורסם בטלוויזיה או פרסום בעיתונות. מכירות המוצר עלו משמעותית בתקופה הזו והרבה מהמכירות הגיעו דרך אתר האינטרנט שזה מראה לנו שרוב הלקוחות ראו את הפרסומות באינטרנט.

    השבמחק